24 anys

Passen els anys, però un servidor segueix sentint-se com el mateix nen que era fa anys. El temps passa volant, gairebé sense adonar-te’n, i és per aquest motiu que intentes gaudir al màxim de tot el que t’envolta, per si el dia de demà no ho pots fer.

Doncs sí, avui és el meu aniversari… i ja en van 24. I només puc considerar-me un afortunat: no només pel fet que estic acabant la meva segona carrera, que aquesta setmana he començat a treballar de nou en una entitat financera (amb contracte temporal, tot sigui dit), etc. sinó per la gent que m’envolta i que, ja sigui durant el meu dia a dia o bé amb missatges com els d’avui, fan que la vida sigui molt més maca. Si em veieu avui o durant la setmana, no us talleu i demaneu-me que us convidi a una cervesa… que ho faré encantat:)

Aquesta entrada ha esta publicada en Aniversaris. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

5 respostes a 24 anys

  1. Jaume21 ha dit:

    Per molts anys Xavi! I que en cumpleixis moltísisisisisisisims més!!!!

    PD: Una cervesa mmm… em sembla que no, i encara menys després de la cara que vaig posar al beure’m aquell traguet de cava… :S Però no et diré que no a una Fanta! xDD

    Enhorabona i felicitats pels teus 24 anyets, germanet!! ;D

  2. miquel ha dit:

    feliz cumple ¡¡¡

  3. Jordina ha dit:

    Moltes felicitats altre cop! Entenc perfectament com et sents. La xifra s’incrementa però tu et segueixes sentint encara com un nen (no t’han deixat d’agradar els dibuixos, els dolços et tornen boig i sempre tens un somriure tan innocent com radiant a la cara). El temps passa, però com bé dius, no deixa de portar-nos coses boniques que fan que la nostra vida no deixi de ser emocionant i preciosa. Aprofita al màxim cada dia i així mai no ho lamentaràs. Un petó molt gran! ;)

  4. pericogranollers ha dit:

    felicidades xavi,joder por que sera que cuando se habla de cerveza siempre estoy jajajajajaja…………saludos y el domingo lo celebraremos por lo alto ,no lo dudes

  5. emilio ha dit:

    Aunque atrasadas, pero muchas felicidades. Joder, sólo 24. ¡Quién los pillara!

Deixa un comentari

