Sant Josep

Ningú es pot imaginar com se’t troba a faltar. Ningú pot fer-se una idea del buit que has deixat des de que vas marxar. Trobo moltíssim a faltar aquells dies en que, traient a passejar a la Laika, passava a veure’t per la petanca… i em deies que no tenia ni idea de passejar gossos perquè la Laika em dominava. Quan m’asseia al teu costat i parlàvem de tots els esports que existeixen i em comentaves les tafanejaries que escoltaves a la “Moncloa” i on sempre m’acabaves dient d’anar al bar a prendre un quinto. Els partits  de l’Espanyol que veiem plegats al local i els teus comentaris de “si és que a De la Peña ja fa anys que l’havien d’haver jubilat“, “no juguem a res, som una banda“, etc. i és que sentir-te rondinar mentre veies els partits de l’Espanyol era ja un agradable costum. El sentir com em deies “Qué hay, pequeño” cada cop que em veies…

Et trobem molt a faltar avi Pepe, molt… siguis on siguis, avui dia de Sant Josep, moltes felicitats.

Anuncis
Aquesta entrada ha esta publicada en Both Sides. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

4 respostes a Sant Josep

  1. pericogranollers ha dit:

    pues si,felicidades a todos los jose y josefa,saludos

  2. Daniel ha dit:

    Se’l troba molt a faltar. Molt. Felicitats, avi.

  3. Jaime ha dit:

    ¡ SI !

Deixa un comentari

