Moritz Epidor

Sóc un enamorat de la Moritz, ho reconec. És probablement la millor cervesa que he provat fins ara (tot i que la Carlsberg danesa i la Stella Artois belga no es queden enrere) i a la nevera de casa mai en falta. Fins i tot vaig moure’m per aconseguir l’edició limitada 5,0º que commemorava la maneta de l’altre equip de la ciutat de Barcelona a l’equip de la capital… Jo!? Qui m’ha vist i qui em veu! Així que us podeu fer una idea de la meva fidelitat cap aquesta cervesa catalana.

Doncs com no podia ser d’una altra manera, vaig provar la Moritz Epidor, la extra d’aquesta cervesera i la competència de la Voll-Damm. Amb la seva graduació de 7,2º és d’aquelles “per a valents” i segur que no defraudarà a tots aquells amants de les sensacions fortes. Jo, tot i no fer-li cap lleig a la Epidor, seguiré optant per la Moritz rossa que mai em defraudarà…

Aquesta entrada ha esta publicada en Beers of the World. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

3 respostes a Moritz Epidor

  1. Imma Mushroom ha dit:

    En serio tens la 5.0??? no mu crec ¬¬”

    Merci pel papa noël ^^ Fins demà!!!

  2. miquel ha dit:

    a mi dame una DAFF ¡¡¡¡¡

  3. Agustí Duch i Prats ha dit:

    Personalment amb la Epidor ja en tinc pro, però m’agradaria de tant en tant,,,,,,,,,,, una Negre Moritz.Ànim quant falta?

Deixa un comentari

