S’acaba un cicle

De totes les experiències laborals se’n poden extreure punts positius i negatius. Ara, a una setmana d’acabar les meves pràctiques a la Unitat de Models de Rating del Banc Sabadell puc fer-ne balanç i considerar-me un afortunat, ja que sóc incapaç de trobar un sol “però” als 8 mesos que hi he estat, ja que totes les paraules que em venen al cap són d’agraïment. En primer lloc, i des de la vessant merament acadèmica, considero que he aprés moltíssim: he pogut introduir-me en el fascinant món dels riscos financers i els ratings; he descobert utilitats de l’Excel que en cap classe a la facultat hagués pogut imaginar que existien; m’he iniciat en l’apassionant món de SAS i la seva programació…

I en segon lloc, i probablement el més important i amb el que més satisfet estic: he conegut a un equip humà increïble. Des del primer dia m’han fet sentir un més de l’equip i m’han ajudat sempre que ho necessitat; fins i tot, estant al meu costat en els moments més difícils. És per aquest motiu que ara se’m barregen diferents sentiments alhora: la tristesa d’haver de marxar per tornar de nou a la universitat i la felicitat d’haver compartit grans moments i saber que sempre podré comptar amb ells pel que sigui. Marta, Agus, Laia, Jordi, Enric, Merche… moltes gràcies, de debò! El pijama de l’Espanyol i la postal de “Et trobarem a faltar!” dedicada per tots vosaltres que em vau regalar ahir fan que em reafirmi encara més en les meves paraules d’agraïment…

Sí, sé que tot això sona molt monyes… però què hi farem? En aquestes dates ens posem tots molt sensibles, oi? Bon Nadal! :)

Aquesta entrada ha esta publicada en Both Sides. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

2 respostes a S’acaba un cicle

  1. miquel ha dit:

    bon nadal ¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡

  2. Jaume21 ha dit:

    Xavi, al títol li falta una petita coseta de res: li hauríes d’afegir al “S’ha acabat un cicle” un “10 años de Tiempo de Espanyol” i així tindríes el llibre! jajaj xDDDD.

    Ara en serio, és molt bonic que uns companys de la feina (culés) et regalin un pijama del RCDE (i el pijama també ho és, :P). Per cert, ja els hi has enviat la foto que sortim els dos en pijama (de l’Espanyol)?

    BON NADAL!!!

Deixa un comentari

