Fracasos

“If you’ve never failed, you’re not trying hard enough to succeed” (English idiom)

Es mi frase favorita y su traducción es: “Si nunca has fracasado, es que no lo intentas lo suficiente para tener éxito“. Cuando algo no sale como esperaba, cuando las macros de excel se empeñan en no querer funcionar, cuando me dan ganas de mandarlo todo a la mierda y darme por vencido… me acuerdo de dicha frase y me digo a mi mismo: para huevos los míos. Hasta que lo consigo.

Anuncis
Aquesta entrada ha esta publicada en Frases célebres. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

6 respostes a Fracasos

  1. jaime ha dit:

    ¡ Ole tus cojones !

  2. Helena - les canaries ha dit:

    Escolta que llegint el teu blog en diagonal me n’he adonat que estic super desenganxada del mon… crec que no vull tornar!!!!! m’enganxare a una palmera i no tornare!!!!!!!

  3. Xavi Pérez ha dit:

    Què tal son les canàries (i no em refereixo a les illes)? Porta-me’n una de record! :) Fora conyes, acaba de gaudir de les vacances per allà baix! Petonets!

  4. Emilio ha dit:

    Joder, pues yo debo haber vivido muchísimo

  5. Helena - les canaries ha dit:

    eps!! pos sincerament no ho sé… realment estic envoltada de un mogollon de iaius del imserso: alemans, finesos i suecs que flipes… ah i algun que altre rus….
    Passar-m’ho be, segur.. la cosa es q estic mirant les temperatures de barcelona i… tornara sa mare!!!! que jo vaig amb tirants i pantalons curts i esteu a 6 graus!!!! ¬¬ noooooo a mi no m’enganyeu per tornar!!!!

    Salut!!!

  6. miquel ha dit:

    Extraordinaria página para Periko Granollers….yo, al igual que el amigo de Hommer, prefiero la Daff………..salut

Deixa un comentari

