El millor amic de l’home

Al llarg de la nostra vida veiem, voluntària o involuntàriament, milers d’anuncis; alguns són molt bons, d’altres estúpids, n’hi ha que et deixen completament indiferent… En canvi, n’hi ha que et marquen i et fan reflexionar; aquest és el cas del següent anunci que, per més cops que el vegi, em segueix posant la pell de gallina com el primer cop:

Mai entendré com hi ha persones (i no precisament poques) capaces d’abandonar els seus animals. A mi, escenes com aquesta fan que m’estimi encara més (si és que això és possible) a la nostra gossa Laika. Dia rere dia ens donen lliçons sobre lleialtat i fidelitat… i és que per algun motiu el gos és considerat el millor amic de l’home.

Aquesta entrada ha esta publicada en Reflexions. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

7 respostes a El millor amic de l’home

  1. Jaime ha dit:

    Es una mas de la familia.

  2. Imma Mushroom ha dit:

    La Laikaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    El Pèls també és molt bo, eh??

  3. Xavi Pérez ha dit:

    I tant que la Laika és una més de la família… només cal veure com troba a faltar a la gent quan falta algú a casa!

    Clar que el Pèls també és molt bo! Amb els amos que té com no ho ha de ser? :)

  4. lizquies ha dit:

    La veritat es que em feu molta enveja amb la Laika!

  5. Daniel ha dit:

    Laura, enveja? Osti, doncs quin crit vas fotre aquell primer cop que la gossa et venia a saludar! jajajajaja Que la vas deixar tota l’estona acovardida sota el llit! xDD

  6. lizquies ha dit:

    Aquesta va se la Noa!!!! jo també vaig cridar, pero perque no m’havieu avisat que la béstia saltava sobre meu

Deixa un comentari

