F1

Com que la F1 torna aquest cap de setmana al circuit belga d’Spa, volia rendir homenatge a dos dels millors pilots que han corregut mai i que, durant la cursa de 1979 al circuit francès de Dijon, mentre lluitaven pel segon esglaó del podi van deixar per a la història un dels duels més bonics que es recorda. Es tracta del francès René Arnoux amb un Renault i el canadenc Gilles Villenueve amb un Ferrari… i aquestes són les dues últimes i èpiques voltes d’aquella cursa:

Lena, aquesta entrada no és cap crítica social ni bogeria de les meves com demanaves, però crec que t’agradarà igualment :)

Anuncis
Aquesta entrada ha esta publicada en Both Sides. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

2 respostes a F1

  1. miquel ha dit:

    no enten res de carreres….pero m´agradan els models dels autos…

  2. Xavi Pérez ha dit:

    A mi també m’encanten Miquel… és més, m’apassiona el món de les 4 rodes. Des de que era un marrec amb no més de 3 anys que vaig tenir un cotxe de pedals que tinc afició pels autos! Salut!

Deixa un comentari

