Toy Story 3

Fa dies vaig tenir l’ocasió de poder veure la tercera i darrera entrega de la saga Toy Story i haig de reconèixer que vaig gaudir com un marrec. Mai m’he amagat de dir que m’agraden (i molt!) les pel·lícules de dibuixos… i llargmetratges com aquest fan que em reafirmi en la meva opinió.

Des d’un dia a mitjans del anys 90 que vaig veure la primera entrega de Toy Story al cinema fins a dia d’avui ha plogut molt… però puc assegurar que aquesta és la classe de pel·lícula que agrada a tothom es tingui l’edat que es tingui. En aquesta darrera entrega, el propietari de les ja famoses joguines Woody amb el seu caball Perdigón, Buzz Lightyear, Mr. Potato, Jessie, els Aliens, etc. s’ha fet gran i ha de començar la universitat. Malauradament, això representa un contratemps per elles, ja que no saben si aniran directament a les golfes o bé seran donades a la llar d’infants Sunnyside, on podrien tornar a ser d’utilitat per a nous nens… però tot sembla complicar-se a cada nou pas que fan i on, a través de l’amistat i la lleialtat, intenten “sobreviure” a les crueltats i tiranies del destí.

Anuncis
Aquesta entrada ha esta publicada en Videoteca. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

2 respostes a Toy Story 3

  1. Imma Mushroom ha dit:

    Vaya me… no em va agradar GENS la 3ra… no té més que petits moments de gracia i llestus no té una continuitat al llarg del metratge…

    en fin, vaig riure si, i crec que també vaig plorar pq em fa pena que s’acabi i que deixin a l’Andy, perooooooooooooooooooooooooooooooo no em va motivar en la peli en si jijiji

    un peto !!!!

  2. Jaume21 ha dit:

    A mi també em va agradar molt la tercera. Però jo no he vist les dos anteriors, aquesta és la unica que he vist de Toy Story, que, per cert, torno a repetir que, m’ha agradat molt. Encara que no he pogut veure el final, o sigui que, Lena, me l’has fastidiat! jejeje, tranquila, era broma.

Deixa un comentari

